Thursday, July 21, 2011

sekolah punya pasal ....

Assalamualaikum ..


fuhhh .. terasa lama sangat aku tak mengupdate blog ney . rindu pulak rasanya .. hehe . al-maklum lah kan , aku sekarang ney da jadi budak sekolah balik . sungguh comel untuk di dengar kan ? haha . so , bila da jadi budak sekolah , da tentu jugak lah segala aktiviti senggang aku da terisi dengan aktiviti sekolah yang sangat lah membosankan . tak sangka betul . aku ingatkan bila da jadi SENIOR ,tak de lah kena buat aktiviti pelik pelik tu . macam lari-lari , main bola jaring . main doggeball (entah betul ke tak aku eja tu .hehe ) ..pokok nya , sentiasa ade aktiviti . yang paling tak boleh blaa bila suma aktiviti yang di jalankan tu ,dibuat pada hari cuti umum untuk budak budak sekolah macam aku ney . hari SABTU dan AHAD ,yang sepatutnya menjadi hari untuk aku bersenang lenang , dah pun terisi dengan penuh lagi mapan dengan aktiviti tu . Masya-Allah ..parah hidup aku . :'( hehe , macam tak pernah sekolah je aku ney kan ?



Nak menambahkan cerita lagi , kulit aku sekarang da hangus TERBAKOOO ..ney sume di sebabkan cuaca Malaysia yang dah tak menentu ney . kejap kejap panas , kejap kejap hujan . tu tak pe lah . aku boleh terima lagi . yang paling aku sedih , bila cuaca tu panas teramat terik . Masya-Allah . da boleh buat ikan bakar lagi tu . ishh .. teruk nya aku kena SUNBURN . bawu je nak de kulit halus mulus lagi gebu . da tak tercapai da . apa lah nasib :'(



Nahh .. aku bagi korang melihat wajah aku bila da sebulan bersekolah .

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v
hah ! amik ko . cun x ? haha . selekeh je laa . MAKIN  HITAM .
kan ?
;)


okay . thanks reading this entry . mmuahh ! tataa ...