Powered By Blogger

Saturday, October 26, 2013

Hilang punca.

Assalamualaikum..

Sebulan dah berlalu, kejadian tu masih berlegar kat kepala.
Setiap kali pejam mata, drama bermula.
Setiap kali drama bermula, airmata keluar dengan tak sengaja.
Aku tak mintak perasaan ney datang.
Aku lagi berharap perasaan ney pergi..

Tapi....

Pandang sekeliling, mula semuanya macam wayang.
Putar balik apa yang dah berlaku 5 tahun lepas.
Pandang macam macam tempat, kenapa semuanya pasal kau aku ingat?
Aku tak tahu apa punca aku jadi macam ney.
Seakan akan hilang pertimbangan, teringat benda yang dah lepas.

5 tahun perkenalan, 3 tahun jalin hubungan, selama lamanya aku takkan lupakan...

Biarlah hati perasaan ney terus macam ney.
Ingat kenangan yang dah tak perlu diingatkan lagi.
Asalkan aku tak kacau hubungan mereka.
Moga Allah SWT temukan aku pula dengan kegembiraan.
InsyaAllah.... :)




Cyda.