Powered By Blogger

Monday, March 21, 2011

tetiba teringat -___-

asSlamualaikum ..

fuhh .. lega . bwu lpas kemas bilik td .al maklum la , bilik bersepah sepah da macam "tempat perlupusan sampah " da . HEHE .. mase tengah syok-syok aku mngemas bilik , tetibe je time nk kemas barang sekolah aku dulu-dulu , aku terjumpe satu objek melayang depan aku . aku pn terperanjat sambil sempat berdialog ......

 : eh , ape bende la plak tu yg terbang-terbang depan aku ney ??

 tanpa di lengah-lengah kan mase , aku pn carik la objek terbang yang lalu depan aku td . objek putih tu melayang masuk bawah almari la plak .. ak dengan bersungguh-sungguh , capai bukan maen capai la sampai tangan ak panjang mengalahkan tangan gol keeper MU . haha ..

*after 3 minute ..

ieeyyyyyyyaaaaaaahhhhhhhhhh !!!!!!!!!!   i got it !! HAHA ... seronok nye bile aku da dapat capai objek tu . aku pn tarik la objek tu keluar dr bawah almari tu .ehh .. dengan tak sengaje aku berdialog lg ............

: ishhh , mne plak datang nye bende ney ??

*after 5 minute mengimbas kembali mne asal usul objek tu ..


hmmm .. sesat plak kertas ney kt dalam buku aku . aku agak tersentuh dengan ape yg di tulis kat sehelai kertas yg aku jumpe tu . nk taw pe isi nye ?? meh aku grafik kan cket kertas tu ..





aku sendiri pn xtw la bile kertas tu de terselit dalam buku mase aku form5 ney . hmm .. xperlu la d beri tahu spe yang gatal tangan tulis kt kertas tu .  seronok laa lw d ingat alek . p sakit bile teringa alek . adeyy .. pe aku merepet ney . p yang aku sure , ak cume ley ckap ... kalau la dapat di undur kan mase .... -____-


*to him ..(yg gatal tangan tulis kt kertas tu )
___ bkn aku sngaje nk bukak ctrw yd da d tutup rasmi dlm atiy ney , p ney sekadar luahan .. kalau la ak x silap pilih jalan , kalau la kau pandai amik atiy aku , kalau la xde DYE dtg dalam hidup ak alek , sume ney xkn jd . maybe ktew d sulam bahagia ,. cehhh !! ye laa tu . HAHA . aku doakan ko happy dgn idup ko yg aku da pulang kan . hope ko jumpe gurl yg sesuai untuk ko .____





bye ..
wassalam ,.,.. -____-