Powered By Blogger

Thursday, August 11, 2011

Tanpa Mu

Assalamualaikum ..


Entry aku kali ney nampak macam mengharap sangat kan ? mengharapkan apa , tu aku pun tak tw .

betul lah kata orang cerdik pandai dulu dulu .

kalau kita tak ada pelajaran , tu bermakna kita tak ada jalan untuk hidup kita sendiri .

Study is Belajar . Belajar is Study !

dia macam berkaitkan ? memang pn . da maksud and makna pn sama .

ape yang aku cuba nak sampaikan ney , mungkin nampak macam dah terlewat untuk orang yang dah melalui semua tu . macam aku . aku dah terlewat nak membetulkan apa yang dah berlaku dulu . aku dah merugikan sesuatu benda yang penting dalam hidup aku . tapi tu lahh . sejarah tak kan dapat di ubah ! never can change ! why i say like that ? because history is something important to make someone life become more bertamadun .haha . klise kan jawapan aku . kata pn budak SEJARAH . wewiittt :)



  • UPSR (2005) = 2A 3B
- Andai dapat aku undurkan masa tu , aku nak sangat UPSR aku dapat 5A ! kalau lahh aku tahu pelajaran tu satu yang sangat penting ....


  • PMR (2008) = 4A 3B 1C
- Kalaulah aku berusaha lebih lagi , tak mustahil aku dapat jadi pelajar cemerlang kan ?


  • SPM (2010) =1A 2A- 1B+ 1C 1C+ 3D
- Memang aku malas belajar . sebab tu aku dapt keputusan macam ney . 



Apa yang aku cuba nak sampaikan ney , aku berharap sangat adik adik bawah aku , belajar lah bersungguh sungguh . jangan jadi akak yang dah terhantuk baru nak tergadah . menyesal beb ! so . tanpa imu didada , jangan harap lah kita dapat berjaya . good luck guy's !!!!


Thank you coz reading this entry . muaahh !