Powered By Blogger

Thursday, August 25, 2011

Selamat Tinggal Warga STPM batch 11/12

Assalamualaikum ..

kenapa sedih sngat aku nye tittle entry kali ney , aku pn tak taw ..

kepada sesiapa yang baru sudi nak membaca , sediakan lah sebanyak mana pn tisu untuk korang mengesat air mata yang akan korang dapat lepas dah baca entry ney ..


Kepada kawan kawan ku 6 r BBGVL ...

kenangan bersama korang dah dekat 2 bulan , memang tak kan aku lupakan . sepanjang 2 bulan lebih tu , macam yang kita dah buat kan ? ada yang happy , ada yang tak .



  • Rahman ..
- kau jaga lah anak buah ko dalam kelas tu elok elok . kau kan seorang yang bertanggungjawap .

  • Razid ..
- kau tolong Rahman tw ..

  • Leyla
-kau mintak budak budak ney duit . kau bendahari kelas yg jujur . hehe

  • Semua boy 6rBGVL
-aku doakan korang sume berjaya dunia dan akhirat . terutamanya Nadzim . jaga baby kau tu elok elok . hehe

  • Semua puteri puteri 6r BGVL
- i wish u all the best in what u do . percaya lahh .. korang kawan yang tak kan aku lupakan sampai bila bila . jangan sombong dengan aku ye . lw jumpa tu , tegur tegur laa ye . mmmuuahhh !! to teyha wanney , zetty nazri , nurul , ct nazirah .. korang baek sangat dengan aku walaupon kita baru je kenalkan ? thank .. :'( Zira Mohamad ... i will miss u .. jangan nakal nakal tw . hehe


Bye ,,
Doakan aku berjaya tw .
Kalau rindu , tengok gambar aku tutup muka tu .
last ,
aku  sayang korang sume .. :')


thnx coz reading this entry ...