Powered By Blogger

Tuesday, October 18, 2011

Mood macam takde. Tapi buat-buat ade.

Assalamualaikum u'olls ..


Today is hari yang paling muram durjana pernah aku alami. Weyh, kau ney dah kenapa cyda? Tak siuman dah ke? Ayooyooyoo.. Tak lahh. Mood aku tak berapa nak baek lahh semenjak dua menjak tiga empat menjak neyh. Aku pn tak tw nape dengan aku. Hmm, let's me think, acano leyh jadi cangini. Berfikir sejenak ..........






Hah!!! I got it! Baru aku tw nape dengan aku neyh. 

Aku rindu dekat sorang jejaka ney. Ye ! Aku sangat rindu kan dye. :'(




Mana lahh dye sekarang ney? Aku pn tak tahu. Lw u'olls de jumpa dye, sila contact contact saya ye. 

Hehe. Macam budak hilang pulak dye neyh. 

*Entry ney aku post sebab nak bagi tw dy yang aku rindu kat dye. Tapi dye tak kan tw sebab dye memang tak nak bukak blog aku. Tak tw po sobab ea. Huhu. Ku terharu~

Pape pn , u always in my MIND . in my HEART .and in my DREAM. :')



Bye~ Assalamualaikum ..