Powered By Blogger

Wednesday, November 2, 2011

Oktober yg lalu. November yg baru.

Assalamualaikum ...

Setelah sekian lama blog aku ney sepi, baru lah tetibe rase nak update. ntah pe hangin aku, rase macam nak menaip je malam ney. Macam macam kejadian yang dah berlaku Oktober lepas. dah laa, aku tak nak ungkit. ape yang dah jadi , bia jadi kenangan je ..hope lahh ye :')


Bukan nye nak jobo semacam tapi aku nak bagi tw perasaan aku yang tengah excited lagi ney . nampak macam da lewat, tapi lantak lahh ! aku punya suka lahh nak cakap pasal pe kat belog aku. jangan ada sape sape nak nafi kan . nanti aku zip mulut korang bia tak dapat cakap . haha . kejam ny lahh . takpe lahh kan , kejam dalam blog je .realiti nya, aku ney tak sekejam tu . aku baekkkk tw . tolong , cakap ye . memang aku ney baeekkk .. hahaha ;D

N9 & Piala Malaysia




Okay, aku rasa semua pelosok Malaysia dah tw yang negeri kelahiran aku ney dah berjaya merebut Piala Teragung ney. 2-1 , boleh laa tu . Kunalan dengan Hai-O jadi hero pasukan Jang sebab da berjayo menyumbekk gol . Tahniah buek pasukan Jang ney. ekau dah berjayo hoben Terengganu. Syabas dan Tahniah lagi sekali . :)



Aku sedih sebab tak dapat pergi stadium hari tu. aku demam. so, duduk rumah je lahh . tengok tv lagi real beb ! dapat tengok pemain tu dekat dekat. lw kat stadium, hampeh nak tengok muko pomain tu . harammm tak nampak . haha ..



UiTM

Okay, ney lagi satu hal nya . bila tak dapat , heboh menangis meraung dalam bilik sorang sorang, konon nya sedih tak dapat nak sambung belajar lagi . tapi bila dah dapat, macam macam yang aku kena urus kan . ye ! memang penat dan lelah nak siap kan sorang sorang . daripada isi borang sampai lahh pack barang nak berambus dari rumah . sume aku yang settle kan . nasib baek , emak de bantu aku sikit sikit . 


 hmm , alhamdulillah .. sume dah settle . cuma tinggal nak ke Alor Gajah tu je . Rasa macam berat hati nak gi sane . takut, seronok , sedih .. sume perasaan de . lepas ney kene hidup berdikari . :( pagi pagi kene bangun sendiri . dah takde kucing aku nak kejut kan . tiap tiap pagi kene gigit kat kaki semata mata nak suruh aku bangun . lepas tu , aku mesti rindu nak dengar emak aku bertempik sebab suruh aku mandi sebelum makan . haha . perangai buruk nak mampus . cehh .. lupa kan .. semua orang cmtu . so, normal la aku pn cmtu . hehehe ;)


Ney gambar kenangan aku pakai baju sekolah . lepas ney , takde lahh peluang aku nak pakai baju sekolah da . huhu :'( rindu nya .. aku rindu waktu aku Form 4 n Form 5 .. waktu tu, aku lahh orang paling happy .. bukan macam sekarang :'(



Dia....

Dia tu sape ?? de sape sape kenal ? lw kenal , bagi lahh tw aku. hmm .. dy menghilang jauh dari aku . semoga dy bahagia dengan hidup dy . maaf sejuta kali maaf aku tujukan pada dy . sampai bila bila aku akan ingat dy . bia lahh jauh beribu batu sekalipu, aku tetap ingat dy . sorang insan yang pernah aku sayang .. :'(





Cukup lahh sampai sini je aku merepek . time aku nak bermuka buku plak . bye blog . tataa!~ :)