Powered By Blogger

Monday, June 4, 2012

Lendu kata HI !!!

Assalamualaikum..


Hari ney hari ape? Bape haribulan? Hm, 4 June 2012. Hari Isnin. Today hari lahir kakak aku lah. I only have 1 sis. So, she is everything to me. First of all, nak wish dulu kat dia. 

Kak mira, selamat hari lahir yang ke 22 tahun. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki ye. Kawin jangan lupa ajak? HEE :D 



Aku dengan dia mempunyai wajah yang tak serupa.apatah lagi seiras -.-'


Lepas tu, aku nak berhenti kerja dah. aku nak pergi menuntut ilmu kat Melaka balik. atau lebih dikenali sebagai LONDU. ;) Tapi aku tak buat ape ape preparation pn. Malas nak mampus kan? ye. memang pn. aku macam tak nak balik sane je. macam malas je. macam tak best je. macam itu lah, macam ini lah.. Tapi ..


Aku tetap kena pergi. Mak dah bising suruh aku kemas barang, beli barang, tapi aku tak buat pn. Masya Allah, malas nye aku. -.-' Aku upah adik aku je lahh buat semua tu. gaji aku dah dapat, aku sedekah je lahh kat dia RM 5. dapat jugak dia buat duit topup. haha :D



Bila lahh aku dapat beristirehat macam ney lagi?
Duduk tepi pantai sambil message dengan Cinta hati.
Pakai spek mate hitam pinjam org punya.
Berjimba bersuka ria.
Hm :'(


Walau macam mana pun, aku tetap kena kemas barang. lagi bape hari lagi ney nak pergi sane. 9hb dah kena berangkat. jumpa junior Tourism lagi.Wah, aku bukan part one lagi lahh!! bangga seyh. dah jadi senior rupanya aku. bangga bangga. :D


Lagi sebab aku kena kemas barang sebab aku rindu member aku kat sana. dah 2 bulan tak jumpa. dah makin cantik ke diorang? ade macam aku tak ? alaa, perasan aku ney. -.- rindu tau kat diorang. harap harap dapat sama kolej lagi. aku memang nak roommate yg same macam sem lepas. tak nak lahh orang laen. tak suka! 
Alamak, emosi pulakk -.-'


Kami dari Tourism Mgt UiTM Alor Gajah.
Latar belakang kolej kediaman Tun Hasan.
Last sem punye tempat.
Rindu :')


Hi Lendu! im back to you. And im getting to miss my family, my cat and my cinta hati. Take care sayang. I love you :'(