Powered By Blogger

Friday, June 29, 2012

Rindu :')

Assalamualaikum..


Setelah sekian lama blog ku menyepi, baru hari ney aku dapat nak hangatkan nya balik. Rindu lah nak taip taip ney. Aku jadi takde mase nak jaga blog ney sebab aku dah mula menyibukkan diri aku dengan study aku kat Alor Gajah tu. Atau nama komersialnya LONDU. haa, kemain sodap namo ea tu. haha. 


Aku memang tak sangka, cepat sangat masa berlalu and now aku dah berada di semester ke 2. Dah jadi senior dah. Tapi senior taik kuhcing! haha. aku stay kat kolej Tun Teja. We LOVE TEJA!! eh, semangat kau cyda. Bukannya ape, semangat sayangkan kolej tu yang penting. Tapi untuk pengetahuan sape yang baca, aku jarang ade dalam bilik aku. Aku illegal kat bilik member aku. dekat Tun Fatimah. Hmm, sebabnya, aku sorang je dekat bilik yang ambik course Tourism. Yang laen ambik Account in System. So, aku nampak macam terpinggir je. Tapi aku okay lagi dengan 3 orang roommate baru aku. Aku tak dapat sama roommate macam sem lepas. Miss u Niesa!! *sedih :(


Untuk sem 2 ney jugak, aku pergi kelas dah tak jalan kaki macam sem lepas. Kalau hujan, basah dari atas sampai bawah, luar dan dalam . haha  sekarang dah naek kereta dah. Eyya member aku tu dah bawak kereta. So, tu memudah kan aku untuk kekelas dengan senang hati tanpa memikirkan panas terik, hujan mahupun peluh yang bertakung kat ketiak! haha.





Yeah! this is four of us. but ade lima orang sebenarnya . sebab yang sorang lagi yang tukang amik gambar ney. hehe. sian ain. takpe. jap lagi aku selit kau plak eh. sabar ye. okay , sekali lagi aku kenal kan. Eyya yang pakai baju warna kuning tu. Niesa yang sebelah eyya, aku sebelah Niesa and sebelah ku yang tepi tu Ieqa. kami memamg rapat. so, jangan jeles. ehem, menggelabah lak aku. hehe.




Ha, ade pn kau ain! hehe. Ain cantik. Kulit dia putih je. aku kuning sikit. mane de hitam :'( hehe . bila ade kawan ney buat hidup aku perfect. diorang ade bila aku susah. Thanks a lot kawan. :) aku harap, kita berlima akan kekal sampai bila bila pn. degree pn same jugak. korang lahh kawan yang paling best aku pernah jumpa. :)

*busy with assignment.
Thanks reading. Bye ;)