Powered By Blogger

Tuesday, September 6, 2011

Contact lens yg cantik tp menyakitkan .

Assalamualaikum ..

Tak terlambat lagi kot aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFIRI kepada semua reader blogg aku neyh . Raya pun da berlalu .tapi hajat aku yang satu tu memang tak kan pernah nak tercapai . Bermula dari raya tahun lepas lagi aku teringin nak pakai CONTACT LENS  yang berwarna warni tu .tapi tak jugak tercapai hasrat . ape lah nasib kan . terpaksa la lepaskan hasrat nak pakai benda tu raya tahun neyh . pun tak tercapai jugak . salah satu faktor nya is aku takut nak pakai . takut ade kemungkinan mata aku rosak . da la mata aku neyh memang da sedia rosak . uishh . tapi rugi kalau tak pakai . aku nak jugak cantik . tak abis abis akak aku je yang kena puji ." Lawa lah mata kak Mira . besar je . bercahaya plak tu . " ciss !! orang puji dia je , aku langsung tak di puji . padahal aku pn cantik macam dia jugak . (haha . perasan pulak .)


disebabkan aku ade perasan cemburu yang melampau , aku pun nak jugak pkai contact lens tu . alaa . bukan nya mahal sangat kan . boleh je beli . tapi tu lahh .. aku tak reti pulak nak memakai ea . menyakitkan mata la weyh . sumpah ! aku tak reti nak pakai . :'(




tengok kakak aku tu . cantik je mata dia pakai benda alah tu . tak pedih pn mata dia . waaaaa~ jeles nya aku . :'(


tapi tak pe , aku akan try jugak pakai benda tu . lambat sekali pn tak pe . mencuba itu sesuatu yang bagus . hehe . jangan terkejut wahai kakak ku suatu  hari nanti adikmu juga akan mempunyai mata secantik itu . hahahaha (gelak kuat kuat sambil berlalu pergi )


p/s : Thank you coz reading this entry . mmmuuuahhhh !