Powered By Blogger

Friday, July 13, 2012

Selamanya Neelofa.

Asalamualaikum semua. 


Bertemu kembali kita ye kawan kawan ke edisi yang ke berapa entah. Aku tak sempat kira. Hehe. Okay, first of all, aku nak bagi amaran pada sapa yang sudi membaca belog ini. Barang siapa yang tidak meminati NEELOFA , sila keluar dengan segera. Hal ini demikian kerana, nanti ade pulak yang kata aku ney buat korang sampai keluar muntah hijau, pink, biru, merah, kuning dan sebagainya.


Beberapa hari yang lalu, aku telah mengalami peyakit yang datangnya bila aku terkejut je. Bukan sakit jantung. Tapi sakit menjerit macam beruk di lautan. Eh, beruk di hutan. Nak tahu mengapakah aku menjadi sedemikian rupa?? Ini semua gara gara angau aku kat Neelofa. Rasanya semua orang dah tahu yang aku angaukan dia. bukan angau nak dibuat bini, kekasih, apatah lagi emak tiri. Tapi angau kerana keperibadian yang ada dalam diri dia. Ecewahh. ayat kau pulak cyda. Mintak kaki ha.. Sampai kawan aku panggil aku "Neelopak" sebab aku Neelofa cetak rompak. haha. Kerek, kerek!! :D


Aku menjerit bagai nak gila dalam bilik masa kat Melaka, lepas tweet aku dekat Twitter, telah di balas dengan kadar yang agak lambat sikit. caye tak korang?? Alaa, caye lahh eh?? Nah bukti..






Nampak tak? Hi Sayang lagi tahu. you know what? I'm happy so much!!! Aku rasa aku orang bertuah sangat sebab dia nampak tweet aku. aku cuma hantar "Hi kak Neelofa." Happy tak? Bila dia sempat tweet aku balik. wahh... dengan secara tak sengaja, aku menjadi monyet menjerit jerit sorang sorang dalam bilik lepas baca tweet tu. Haha. Kelakar kalau ade orang yang rakam. Nasib baek takde. ;)


Tak lama lepas tu, aku mention dia lagi kat tweet aku yang ke 2654. Dan dengan tidak disangka sangka, tweetku dibalas!!!! lagi sekali aku kelihatan seperti monyet mendapat pisang emas yang telah dibawa pulang dari belayar. Take a look. I'm not lying. ;)





See guys. I'm not lying right. ;) She's so nice . Siap letak smiley dengan love lagi tahu. Aku happy lagi. Macam tak percaya je kan? Hehe. Kalau lahh akak Neelofa baca blog saya ney, saya nak sangat bagi tau akak yang saya suka kat akak. Saya suka kat akak bukan sebab akak cantik je, tapi akak seorang yang berbakat and of course pandai buat bisnes. Walaupun saya tak pernah beli brand kasut akak, sebab mahal.. hehe tapi saya suka sangat dengan design kasut keluaran nama akak tu. Hope that, one day, saya dapat sarung sepasang and berpasang pasang kasut dari ciptaan akak. Hope that!!! :D




This is me. 
and 
this is my idol ;)
|
|
|
|
v




Thanks reading babe. ;)