Powered By Blogger

Sunday, June 12, 2011

Aku Berhenti Berharap .

asalamualaikum ...


hari ney aku penat beronda ronda sekitar Shah Alam dan Kuala Lumpur . seiyes , i told u memang seronok ! even sakit pinggang duduk dalam kereta yang muatannya da macam ikan sardin sumbat dalam tin , keseronokan tetap ada . honestly , aku jarang dapat keluar sama sama dengan family ke sana ke mari . ayah busy , mak pn busy , aku pn turut busy lah kan . so , camne nak hang out camtu lagi kalau tak tahun depan . okay , paling dekat pn maybe raya nanti baru la dapat keluar camtu lagi . ermmmm , lama lagi tu . hehe . daripada aku mengira hari hari yang tak tentu tu , lagi baek aku story pasal kisah aku malam sabtu hari tu ..


imbas kembali jumaat - 10/06/2011 ........................................



Bosannya lah aii .  aku nak sangat pusing pusing taman petang ney . best ney kalau dapat ronda ronda taman laen . mane la tw teserempak buah hati pulak . eh , aku lupa . dia da hilang .tak dapat di kesan . hmm . busan lah . aku duduk je la bersantai kat depan rumah . bersyukur tak terhingga aku dengan kejadian Allah yang sangat nikmat dan indah ney . depan rumah aku terbentang luas padang sekolah yang menghijau . perhh ! cukup indah . subhanallah . terima kasih ya Tuhan atas nikmat-NYA . aku tunggu dan tunggu dan tunggu sampai la abang liyana comel 135 tak lalu lalu macam selalu nya . kenapa ek ? aku terlepas ke ? ke aku yang tak nampak dia lalu ? tak pun dia tak lalu . eh pe ney . kenapa pulak aku nak tunggu dia ? ishh ishh .. tak patut tak patut . disebabkan hampa yang teramat sangat , aku pn menjelajah masuk ke gudang azimat aku yang paling bersepah tahap kandang cipanzi .err , agak nya cipanzi nya kandang pn tak bersepah cm gudanng azimat aku ney . haha . jap jap aku layan perasaan , jap jap aku tengok siling gudang aku tu . upss . lupo nak bagi tw . gudang azimat yang aku sobot sobot dr tadi tu maksud ae bilik aku lah . harap maklum yooo . hahaa .okay . sambung balik . aku busan sangat . sunyi pn ada gak . adik adik aku semua nya aku tak tw mane pergi nye . so , tinggal lah aku seorang diri . aku pandang la skrin enset NOKIA mahal aku *tak , aku tipu . sebenanya murah je . i mean , murah sangat . heee~* yang ade cuma tulisan MY MAXIS . ishh ,, mano la plak mangkuk pinggan ney tak text text aku . da dekat 2 minggu dia tak text aku . call ? harreeeeemmm . lagi lah tak ade . hmm , i guess ,, he do not need me anymore ! (T.T) kalau dia sayang , kalau dia rindu .. mesti dia cari aku . tapi reality nya . TIDAK ! aku di biarkan keseorangan ... mana lah kau g wahai kekasih ku ? aku rindu kau ! sumpah abang , cyg rindu ~ !!  :'( *err , tetiba mood gedik da sampai .hahaha *



malam pn menjelma . aku da on the way ke Shah Alam . perjalanan yang sepi . ayah pasang lagu tangkap leleh . nak meleleh air mata aku dengar lagu nya . lagu BILA CINTA DI DUSTA betul betul mengingatkan aku dekat dia . lagu ney , dia pernah bagi kat aku masa aku tinggal kan dia . hmmm .. ape la yang dia buat sekarang ney ? ingat lagi ke tak kat aku ney ?? ishhh ...  da lah cyda . lupakan dia . now , your target is ur beloved . tunggu dia text kau n dengar penjelasan dia . that it's ! perjalanan satu jam ke shah alam sangat lah busan . okay , tak pe . tunggu lagi .. ;) lepas je makan dekat rumah kakak aku , aku rest rest la . penat la kate kan  . cehh , bukan aku yang drive pn . haha . over la kau ney cyda . hehe .. masa rest rest tu . aku tetiba teringat something . hari ney hari ape ? JUMAAT . akak aku cakap . bape haribulan ? 10 JUNE 2011. akak aku jawap lagi . masyaAllah . kalau aku tak silap .....


---> hye syuk , kau tengah watpe tu ? aku kacau ke ?
==>tak la . aku tengah dengar lagu je . nape kau tipun mlm mlm ney ? asal kau tak tipon balak kau je?
--->dia tak angkat . busy kot . hmm , dengar lagu ape tu ?
==>MAHLIGAIMU DARI AIR MATAKU .
--->o yeke . sedih je lagunya , hehe
==>boley laa . ko ingat hari ney bape haribulan ?
--->ingat . sorry la . tak dapat nak  wish la . kite da jadi kawan .
==>hahaha . tw pn . kalau tak da 2 tahun kan . urmm ,,HAPPY ANNIVERSARY sayang ......
--->no need ! urm .. k lah .. nak tydow ney . tataa ..
==>bye .


klikkkk ! dia letak tipun . hmm . dia ingat lagi rupanya . bagus bagus . hhuuhu .aku masih lagi try call buah hati aku . ishh .. langsung dia tak angkat . mano la diam ea dia ney ??? lepas dia tak nak angkat aku call sampai berkali kali . aku try call abg liyana comel 135 . aikk ?? sekali call je dia da angkat . kan bagus kalau buah hati aku macam ney ... lepas 4 miit cakap cakap dengan dia . barulah aku boleh tydow . terus aku terlupa penantian aku dekat buah hati aku tu . aku rasa aku nak BERHENTI BERHARAP !! cukup lah . aku da penat . :'(



bye~