Powered By Blogger

Thursday, June 9, 2011

Dia Si Jantung Hati .

assalamualaikum ...

entry aku kali ney nak menengahkan konsep SAYANG  . kalau u all ney bijak lagi pintar lagi pandai , apakah yang di maksudkan dengan perkataan SAYANG  ney . Seriously aku pn tak tahu maksudnya . yang aku tahu buat je . hehe . SAYANG  adalah sejenis perasaan yang lahir dari dalam hati yang tulus lagi ikhlas . pada sesiapa yang pernah mengalaminya , itu merupakan salah satu pengalaman paling manis dalam kehidupan . kalau tak percaya , u all buat lah . mesti bestnya lah . ada dua maksud best kalau kita SAYANG . that is

  • BEST kalau orang yang kita sayang tu sayang kan kita balik ...
  • BEST kalau orang yang kita sayang tu tak pernah pn sayang kita .. (sedihnya kalau macam ney)

Okay lah . selain daripada SAYANG , manusia juga di anugerahkan satu perasaan  yang sangat special . iaitu MINAT  . yup ! semua orang ada minat yang tersendiri . aku pn tak terkecuali . aku ney telah di anugerahkan perasaan minat yang mendalam kt salah seorang pemain bola sepak Negeri Sembilan . kalau tanya kawan kawan aku , diorang memang dah tahu sape . hehe . sape lagi kalau bukan ZAQUAN ADHA . aku minat dia sejak aku form 1 . budak budak lagi tu . tengah syok maen kejar kejar lagi time tu . haha . tapi , setelah bertahun tahun aku admirer dia . dia langsung tak tahu . bapak lak aii sombong mamat ney .kau ingat kau hensem , ohsem , glamor .. kau nak maen poyo dengan aku ? weyh , cium tapak kaki aku dulu lah !!! tapi ayat ayat ney cuma mampu terucap dalam hati aku je . tak lepas pn nak kua kat bibir aku yang CUN ney . haha *perasan plak.LOL !* aku memang terpegun dengan kemachoan dia . rambut dia , mata dia . kaki dia . eh , segala gala nya lah aku terpegun . hehe . *gatal plak dah* . tapi tu cite lame . aku da tak maen minat Zaquan ney sume . sebab dia da sibuk dengan bini dia tu . alaa , yang tak berapa nak cun tu . nama ? ishh .. tak reti aku nak sebut nama pompuan tu . ahakkxx .. *cibai je perangai aku . bajet hot sial . hahaa*


Bila da lama hilang perasaan minat kat si dia tu , timbul pulak minat pada seorang jejaka macho ney . fuyooohh ~ first time aku minat laki yang tak berambut . selama ney , taste aku nak yang rambut panjang macam Faizal Tahir ke , Shah Jazle ke . tak pn Noh Hujan ke . kan cumel tu . SOOOOOOOO SWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTTTTTTT !!! (mcm dalam cite You Saka Pergi Jauh-Jauh : Dialog Eira Syazira) tapi tu lah . di sebab kan mamat sorang ney , setiap hari isnin pukul 9 malam , aku memang da standby duduk depan tv siap siap nak tengok cite JUVANA . kalau u all perasan kn , dia yang aku minat ney memang botak licin sampai nama dalam cite ney pn orang panggil dia BOTAK . dia House Captain dalam cite tu . so , watak dia ganas . yeahh ! tu yang aku suka tu . da lah cute , botak plak tu . SO SWWWWEEEEEEEEEETTTTTTTTT ! *ulang lagi skali. hehe*


nah , aku bagi u all free nak tatap wajah dia tanpa tengok tv pukul 9 malam setiap hari isnin .. to BOTAK or known as JOHAN ASARI : i love u ye ~ muahxx ... *lagi skali gatal .okay ,ney last ea . hehe*




BOTAK !





cakkk~
sy da jumpa BOTAK .
heheee




fuyoooo !
JOHAN ASARI .
anda terbaeeeeeeekkkkkkkkk !! ;)


love jai ;)
cyda cydotaa  .