Powered By Blogger

Tuesday, June 28, 2011

fesyen ! perlu ke ?

Assalamualaikum ...

baru tadi aku baca sebuah majalah ney yang memang padat dengan info . infonya bukan je terhad kepada kecantikan tapi untuk kesihatan pun de jugak . oleh sebab  terlalu asyik aku membaca info info dalam majalah tu , aku tetibe terasa satu perasaan yang amat ganjil . thah it's , aku macam berminat nak mencuba segala fesyen yang de kat dalam majalah ney . aww ! so sweet ~

Majalah Dara.com memang best !

Terima kasih kepada majalah tu sebab bagi info fesyen yang mantap untuk orang yang tak reti berfesyen macam aku ney . seiyes lahh , aku memang tak reti BERFESYEN !  korang nak tw sebab ape ?

  1. My mak memang tak berapa nak suka anak dia terlalu lawa . takut nanti ade orang pekenan . ahaks ! nyampah !
  2. Tak elok berfesyen ney . MEMBAZIR !!!!!!
  3. DEFINISI FESYEN : orang yang lawa je layak berfesyen . aku tak lawa , so ? tak payah la jawap nya . Okay ;)
  4. berfesyen memerlukan daya kreatif yang tinggi . aku tak de daya tu . :'(

tapi , di sebab kan  obses aku pada dunia fesyen, aku telah pun berani mencuba pelbagai jenis feyen yang comel dan sweet . tu pn style TUDUNG je lah . *konon sweet la ney ek ? hehe ;)


nahh . ney dia ... jeng jeng jeng ...


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v


ada macam FATIN LIYANA tak ??
hehe ..
aku  perasan .



TO BE LIKE THIS PERSON   ;)

cantik !!



shawl: tepi jalan
top: mines - no brand
tapered pants: timesquare - no brand
flats: cotton on

red shawl courtesy of Ayunar.biz!
one word .
cun !!

thank coz reading this entry . FOLLOW  okay .. muahx !

by ,
- - - - CYDA SHARIF - - - -