Powered By Blogger

Friday, June 17, 2011

wahh , nikmat :)

Assalamualaikum :)

hari ney baru lah aku de lebih masa sikit nk update blog tiutt aku ney . hehee . rindu lahh nak story story kat sini . okay lah . let me start ..


13/06/2011 . tarikh ney amat lah keramat . kenapa ? sbb tarikh ney lah aku mula menjejak kan kaki ke sekolah . aisshh . macam tak pernah sekolah je sebelum ney ? hahaa . al maklum lah . aku ney agak lah jakun sikit . lagi lagi benda baru yang jadi dalam hidup aku . nak menambahkan cerita . aku dah pun kembali ke sekolah seperti tahun tahun yang sebelumnya . aku dah di tawarkan melanjutkan pelajaran di TINGKATAN ENAM RENDAH . haha . bunyi ayat macam masuk universiti je . padahal tak pn ..


mula mula masuk sekolah , aku da terasa kepenatan . yelahh . kena bertapa kat tapak perhimpunan tu . dah tu , kena nyanyi nyanyi lagu plak . kalau lagu Ziana Zain ke tak pe lahh . ney lagu NEGARAKU , LAGU NEGERI SEMBILAN tak ketinggalan LAGU SEKOLAH . haha . seiyes aku cakap , aku tak nyanyi pn . macam budak budak je lah . ingat aku ney form 5 lagi ke nak nyanyi nyanyi lagu macam ney . ape ada class . uwekkk !! nak muntah . haha . bajet bagus je aku ney . :)


okay lah . sambung balik . lepas je baca ikrar dan sebagainya , aku pun naik lahh ke kelas . urm , tak de lah berapa nak seronok . sebab kelas nya tak de TV , RADIO dan LAPTOP . eh , aku lupe plak . aku berada di sekolah . bukan di rumah . haha . berangan plak ye . lepas selesai segala hal dengan guru kelas . aku pun duduk lepak kat tempat aku . aku duduk dengan ANNA MARIA merangkap kawan baik aku dari form 2 tu. duduk belakang lagi syok sebab dapat tidur kalau cikgu tengah bersyarah kat depan . lagi 1 sebab bagus dapat fly ikut pintu belakang .haha .. teringat plak kat zaman jahiliah aku dulu . suka sangat ponteng class duduk kat toilet . dah tu , bawak handphone pergi sekolah , stokin asal boleh nak lagi pendek . buku lagi lahh malas nak bawak . letak je dalam laci meja sekolah tu . kalau nak guna baru amik . haha . perangai cam SIAL ! haha . tapi tu semua dulu . dah jadi lipatan sejarah da pn . cuma tak de dalam sukatan pelajaran sejarah je . haha . skunk aku da bertaubat nak buat keje keja bodoh tu . aku dah tw salah satu sebab aku tak dapat U : aku main main masa belajar ! langsung tak fokus ! bercinta masa bawah umur ! yeah .. ney lahh sebab nya . oleh sebab tu lahh , aku dah buang semua tabiat buruk lagi huduh aku tu untuk berjaya . aku dah berjanji dalam diri aku nak cemerlang dalam  STPM ( SIJIL TINGGI PELAJARAN MALAYSIA ) !! dan yang lagi penting  NO SPECIAL BOYFRIEND !!!!!!!


Okay . sambung balik ..bersilih ganti cikgu masuk dalam kelas sebab nak mengajar , bersilih ganti jugak lah aku kena buat homework . baru masuk sehari , keje dah berlambak lambak . nasib lahh nasib ! nak mengeluh dah tak de guna . nanti dengar kat mak aku , kecewa plak dia . lagi parah nasib aku . huhu .
bila dah balik sekolah , aku pun selesaikan semua keje yang berlambak tadi sebab aku malas lahh nak tangguh tangguh . nanti jadi makin banyak . tak larat plak aku nak buat . mau pengsan aku . hehee . bila da malam sikit . baru lah aku de masa nak baring baring . tu pn sekejap je . sebab besok pagi dah nak ke sekolah balik . malam tu , aku tersempat la plak teringat kan dia . maybe , he happy withaout me in his life . kbye abg~ :'(



All by ,
cyda cydotaa yg lawa lagi cun !
upss~ terperasan plak . hehe . sorry ...