Powered By Blogger

Thursday, June 30, 2011

i hate u ! but i love u !

aku bukan nak jadi kan blog ney tempat lepaskan segala perasaan aku . bukan jugak sebab nak jadikan blog ney tempat hilangkan privasi aku . tapi aku memamng memerlukan satu tempat yang sesuai untuk aku lepaskan satu beban dalam hati aku . kalau nak di ceritakan memang panjang menjela .  dan sebab tu lah aku nak pendek kan . eh , pe aku cakap ney ? merepek plak . Okay . sorry .. continue back ..






Abang ,,,
kenapa sampai sekarang abang pergi hilangkan diri dari cyda ?
apa salah cyda kat abang sampai abang buat cyda macam ney ?
kalau memang ada salah cyda kat abang ,
bagi lah tw .
jangan lah buat cyda macam tunggul kayu yang tak de perasaan !

abang ,
cyda dah buat macam macam pengorbanan untuk abang .
cyda sanggup korban kan tidur malam cyda sebab nak text dengan abang sampai pukul 5 pagi .
cyda sanggup berhutang demi nak menopup kredit tipon sebab nak call and text abang .
cyda sanggup menipu mak dengan ayah setiap kali kita nak jumpa.
abang tak rase ke pengorbanan cyda ney besar ..
semata mata untuk abang taw ..



tapi ?
ape yang cyda dapat sebagai balasan nya ??
TAK DAPAT APE APE !!
cuma kesunyian dan kekosongan hidup setiap masa menunggu abang ..
kalau lah cyda ada kuasa .
cyda nak sangat bunoh abang !
pergi lantak lah kalau cyda masuk jail pn .
tak pe .
janji hati PUAS !



sekali lagi cyda susah hati .
abang pergi tak de kabar berita .
tapi cuma satu je yang cyda mintak ....

SAYANG lah cyda macam mana cyda SAYANG kan abang ..
♥  u !!


kau jangan nak senyum senyum kambing ye encik FAIZAL .
*dia yg paling hitam tu . haha . ;)

THANK 'S COZ READING THIS ENTRY .

by ..
CYDA SHARIF