Powered By Blogger

Wednesday, April 25, 2012

Gementar. Huuu -.-'

Assalamualaikum korang..


Cuti sem da dekat sebulan berlalu. Debaran makin laju kat jantung aku ney sebab tarikh nak tengok result makin dekat. Ya ampun, takutnye .. Risau jangan cakap laa. teringat mase aku nak amik result spm dulu. berketar ketar kaki aku . nak berdiri pun rasa tak larat. makin hari makin dekat tarikh 27 April 2012 . Perhhh! takut nye .. kalau lahh result aku tak baek, mesti aku kena hamun gile vavi dengan mak and ayah. yelahh. mane tak kena hamun. dah bagi macam macam kat aku, suruh belajar pn tak buleh. ishh, bertambah risau lagi ney . :'( Aku berdoa sangat result aku elok. pointer aku pn sempurna. nak dapat jadi pelajar DEKAN tu memang mustahil untuk aku. tapi aku ade letak harapan nak jadi macam tu. mana laa tau, sangkut pulak . rezeki rezeki. huhu :)



Menjadi harapan keluarga memang tanggungjawab yang berat untuk aku buat, bukan  senang nak bahagiakan family dengan harapan mak ayah yang menggunung . lagi lagi jadi contoh kat adik adik. tugas yang mencabar. Kalah tugas PERDANA MENTERI. okay, melampau sangat . haha. Kalau ditakdir kan aku cemerlang, Alhamdulillah sangat sangat. Bersyukur kehadrat Illahi sebab bagi aku cemerlang. Mesti happy family aku. huhu. berangan je lebih aku ney. ahaks !!


Buat kawan kawan yang sudi baca entry ney, wish me luck okay. :) bye...