Powered By Blogger

Saturday, April 21, 2012

Rindu bangat!

Assalamualaikum korang... :)

Dah lama sangat rasanya aku tak update blog. Yelahh, kalau update pn bukan ade sape nak baca pn kan. huhu. sedih lahh. da dekat nak sebulan aku cuti sem. kerinduan sangat nak jumpa kawan kawan kelas dengan kawan kawan kolej. paling rindu dengan roommate aku. hmm, bulan 6 nanti baru dapat jumpa diorang balik. miss korang!! :')


Niesa, Ain, Eyya, Eiqa.
Korang rindu aku tak ? :'(


Tak sabar sangat tau nak bulan 6. Aku nak jumpa kawan kawan balik. Gambar kat bawah ney gambar mase aku and classmate berkelah tepi pantai. pengalaman yang sangat indah. memori yang sangat best! tak boleh nak dilupakan. walaupun aku sakit jati dengan budak budak ney yang asyik tarik aku masuk dalam air. ishh, basah jugak lahh baju aku. dah la waktu tu aku sama sekali tak dibenarkan mandi pantai. tak bawak baju spare pulak. dengki betul diorang dengan aku. hehehe.tapi aku tak kisah. benda tu lahh yang buatkan aku rindu dekat diorang.





Warga HM 111 1C yang ceria! ;)



dari hati ke hati,
cyda sharif