Powered By Blogger

Saturday, April 21, 2012

Part Time Job.

Assalamualaikum sume :)

Semperna 2 bulan aku cuti ney, aku tak duduk rumah je. tapi aku kerja. saje nak carik duit lebih. yelahh, daripada melangok tengok kanan tengok kiri, tengok belakang, tengok depan.. lagi bagus aku kerja, ade paedah eh sikit. dapat la gaji. dapat duit. buat duit topup ke. nak harap kan PTPTN aku, memang dah habis da. hehe. Kerajaan bagi duit sikit sangat. mana nak cukup. aisshh! tak bersyukur langsung tau. huhu. :)



WELCOME TO 
MY NEW DZ PERFUMES

haha. dah tau kan kat mane aku kerja?? mana lagi kalau tak kat Giant Hypermarket Senawang, N9. tapi aku kerja kat kiosk kecik je. jadi lahh aii. Nama kiosk ney yang macam korang dah tengok kat gambar tadi is MY NEW DZ PERFUMES. akak aku pernah keje kat sini dulu. sebab tu aku pn kerja sini. Bos da kenal. hehe..

Minyak wangi kat sini ORIGINAL NON ALCOHOL. boleh bawak solat la kawan kawan. berwangi wangian mase solat tu kan sunnah rasul. bagi lelaki. perempuan pn takpe kalau nak pakai. cukup lahh sekadar nak elak kan dari bau badan yang tengik tu. hehe...

Jemput lah datang ke kiosk ney. jangan lahh datang je . tapi beli lahh sekali. Murah je kot ..
  1. 3ml = RM15
  2. 7ml = RM35
  3. 16ml = RM80
  4. 25ml = RM120
  5. 50ml = RM220
  6. 100ml = RM400
Tapi korang jangan lahh risau. aku boleh runding harga.  jangan risau k :)Macam macam jenis haruman yang ade. antara nye ...
  • CK by Calvin Klein
  • Ralph Laurent
  • Polo
  • Chanel
  • Giorgio Amani
  • Estee Lauder
  • Dunhill
  • Davidoff
  • CD by Christian Dior
  • Lancome
  • Issey Miyake
  • DKNY
  • Escada
  • Britney Spears
  • Paris Hilton
  • Burberry's
  • and macam macam lagi...
Ikut citarasa korang lahh nak bauan yang jenis macam mana. datang je k. kiosk aku berhadapan butik baju ape ntah nape ae. yang pasti kedai baru. kalau korang nak murah, datang laa time aku kerja ea. hehe :)

Aku kerja tapi di temani bff and bf.
Love u sayang. :)
#gilewebcamdiorangney. ishh! hahaha


Love,
cyda sharif