Powered By Blogger

Sunday, April 22, 2012

Sudah setahun 4 bulan. :)

Assalamualaikum korang..

Diam tak diam, bising tak bising, dah dekat setahun setengah aku berkasih bersayang, bercinta bercintun dengan kekasih hatiku yang sorang ney. sape lagi kalau bukan Mohamad Faizal Bin Nazaruddin yang comel tu. hehe.. Waalaupun badai ribut , hujan, taufan, tsunami, kemarau, mendung petir , guruh dan sebagai nya melanda hubungan aku dengan dia, Alhamdulillah syukur kehadrat Illahi kerana aku masih lagi bertahan dalam hubungan ney. Susah sangat sangat. macam macam perasaan aku alami bila bercinta dengan dia. Bergaduh bertumbuk, bersepak terajang, jangan cakap laa.. banyak kali dah. hehe. *aku tipu je ney. Okay  sambung balek. aku memang dah tak nampak orang lain dah. aku dah tak nak kenal dengan mana mana lelaki dah. cukup lahh dia sorang..

Abang comel kat mata sayang. :)

Sampai macam tu sekali tau perasaan aku kat dia. aku sayang dia sangat sangat. kalau boleh aku nak kawin hari ney jugak dengan dia. hehe. gedik aku dah sampai dah .Ahh, pedulik ape aku, yang pasti aku nak kawin dengan dia. aku sayang dia. :) muah, muahh . hehe ;D rasanya ney lahh kali pertama aku jumpa lelaki yang sangat setia dengan kata kata yang dia pernah cakap kat aku. dia tunai kan ape yang dia dah janji kat aku. Tipu lahh kalau aku cakap, aku tak pernah terasa hati dengan dia. kadang kadang tu ade jugak. mungkin waktu tu aku belum cukup kenal dia. sekarang baru aku tau dia jenis yang macam mane.

Ehhh, juling plak kau eh. hehe ;D

Abang, Sayang harap kan hubungan kita berkekalan sampai ke hujung nyawa kita. i always LOVE u. and i really need u in my life. For the rest of my life sayang.... terima kasih untuk segala galanya. ..

Biarlahh kita bahagia macam ney selama lamanya, sayang. :')


I want to be your wife, your mummy for your children, and your sayang forever and ever. 

yang  penyayang,
cyda sharif.