Powered By Blogger

Wednesday, September 28, 2011

Apa yg beza eh ?? . -___-

hello hello hye .. sebelum tu , assalamualaikum dulu ye .hee ;D



okay . ape motif aku tunjuk gambar ney kat korang sume ? jawapan nya , saje je .. haha . tak lahh . sebenar nya aku nak tengok ,ape beza ny muke aku dengan sibling aku sume ney ?

Adakah sebab aku ney gemuk dan gemukkkk dan gemuuukkkkkk ???

Ohhh ,. TIDAK !!! aku lahh yang paling kurus dalam ramai ramai ney . hee ;D 

Tak caye ? lw tak caye , buat buat percaya je lahh ye . tak payah nak pening pening kepala . HAHA ,

let's me introduce to my sibling yaw ,,

-yang pakai shawl tu , akak aku .just call her Mieera .
-yang pakai tudung bawal ayam tu , adik aku . Pika je eh .
-yang pakai tudung syria tu , adik last aku . zatty la kot .

ohh , lupe nak bagi tw , gambar ney time raya 2011 . baru lagi la kan .. ceria tak kitorang sume ?? tahun lepas Merah , tahun  ney Kuning emas . tahun depan warna ape plak ? purple ? blue ? pink ? or black ? urghh ! tak sahhhhh lw tak same tiap tiap tahun . uhuukk ... :'( tolong lahh paham ..

Tapi tak pe lah , warana ape pn tak kisah lah kan .janji warna yang mak aku akan pilih tu kena sesuai dengan kulit aku yang terlaluuuuuuu putihhhh melepak ney okay . phewww , aku tipu je yg aku ney putih  . -___- .


Aku tak tw lahh nape rupe aku agak beza cket dari sibling aku ney . diorang sume dw rupa cina tibet cket .tang aku , aduuhhh ... macam Katrina Kaif kan ? haha , tak kenal ke Katrina Kaif ? oh , lw bukan dy , macam Kareena Kapoor .haa , serupa tak aku dengan Kareena Kapoor tu ? same kan ? maksud nye , aku da jauh tersasar dari rupe oarang cina macam akak n adik aku ney . 

ooohhh ... :'( 

sedih mokcikk tw .. okay lahh , byyyyyeeeee :")