Powered By Blogger

Thursday, September 29, 2011

Zaman sekarang punye style .Apa pn tak boleh .

Assalamualaikum .. hey u all .


Semalam kan , masa aku tengah layan perasaan kat depan rumah aku , de lahh sorang girl ney lalu .bukan naik kereta , bah kan jugak motosikal . tapi dengan berjalan kaki . aku macam mustahil dengan tudung yang dye pakai tu . eh , bukan mustahil , tapi musykil ..eh , ape eh ? hairan pelik la kot . haa , cmtu lahh perasaan aku . tudung jenis apakah ini yang dye pakai ?


Sekali pandang nampak SWEET .

Dua kali pandang nampak KELAKAR .

Tiga kali pandang nampak HAA ?? .

Empat kali pandang nampak PELIK LAHHH !

Yaw , pelik lahh . tu tudung jenis ape tu ? tak pernah aku tengok lagi . pestime mukciikkk tengok tw . tanjat mukkkciikk ! 


yang aku tw la kan , pakai tudung ney tujuan nya ialah untuk menutup aurat di kepala setiap perempuan atau wanita . tapi kenapa sekarang tujuan ny dah laen ? adakah kerana ingin terlalu berfesyen ? atau kerana sebab laen ?


hmm ... mustahil kan ? eh , musykil kan ?? aku rasa macam nak rujuk dengan ustazah and ustaz je pasal hal ney .


 tak slah kot nak ikut fesyen , tapi jangan lah sampai menolak tujuan sebenar bertudung tu . aku pn pakai jugak tudung pelik pelik ney . tapi tak de lahh gayat sangat macam minah yang lalu depan rumah aku tu . aiissyyy ,, da macam mengumpat plak . hehe ..tapi tak ngumpat kot ? tengok je lahh gambar aku dengan girl pakai tudung bawal ayam ney . lagi cute kan ? hee ;D eh , aku ke dye lagi cute ? cakap laa aku eh . kan kan kan ??? haha . but zetty still cunnnnn ;)



aku dengan ZETTY . my friend ;)





kalau style macam ney , aku pernah la tengok ..


Tapi yang aku tengok tu , style dye dw rupe cmney cket .
Kalah laa style SARA JOE dengan IMA SHAJA .
hew hew hew ..
nahh .. amekawwwwww !!!


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

V


Hahh !!!

macam ney lahh ..
cun tak ?
bagi comment cket .
hahahaha~



Okay lah , bye~ ;)