Powered By Blogger

Friday, September 30, 2011

Hari yang istimewa.

Alhamdulillah ..

Terasa sangat sangat yang aku happy hari ney .Terima kasih tak terhingga kat ANNA MOYA sebab jadi bos merangkap driver kereta PERODUA ALZA nya tu. hehe ..Kalau tak de kau, tak tw lahh lepas ke tak aku g kat tempat tu .


Tempat yang aku sebut ney is Forest Height .Tempat nak beriadah and bersukan .cantik tempat nye .aku pun rasa tenang je . lagi bertambah tenang , bila sayang aku pun follow aku ngn , ANNA MOYA , ATIKAH ABDULLAH ,Phewww ,, seronok sangat tw . thnx korang xoz menghappy kan aku ..


*to my sayang ..thnx coz sudi luang kan masa .walaupu time tu abang baru alek keje kan . hehe . kejam kan cyg ?suke sangat menyusah kan abang. sorry my ucuk .. hee ;D



Daisypath Anniversary tickers

Semoga hubungan ney berkekalan ;)