Powered By Blogger

Thursday, September 22, 2011

Bosan pulak dahh -____-

Assalamualaikum sume ...


Hari ney da masuk minggu ke3 kot aku dah berhenti sekolah . sumpah ! aku bosan duduk umah . nak tw kenapa ? sebab nya ...


  1. Aku kena bangun awal macam bangun nak gi sekolah tu .
  2. Aku kena kemas rumah . memandangkan semua orang dalam rumah aku ney busy so , aku lahh yang kena buat . (aduhhh !)
  3. aku tak dapat menjana pendapatan aku lw aku tak sekolah . nak carik duit tambah nilai pn da susah sekarang . acano ney ??
  4. Tiap tiap hari aku akan buat aktiviti yang sama .
  5. hari hari online FB je .naik muak aku ! tapi online jgk tu .haha .mcm baby .

Aktiviti harian aku bertambah bosan bila sayang aku dah mula sibik dengan buah hati terbaru dye tu . sanggup lupakan aku semata mata awek baru dye tu .urghh ! tension mukcik tw .dah tu , dye sekarang da kerja .tinggal lahh aku bersendirian and gerenti lepas ney kitorang jarang jumpa .hmmm~


Orang cakap lw bosan ,gi lahh kerja . nanti dapat duit and dapat kawan baru .but i do not want it ! aku malas la plak nak kerja ney .sampai bulan November je pn .tak pe lahh . stay kat rumah je laa .. dengan di temani kucing ku yang mulut bising ney ..



Memey ku ucuk. mmmuuuuaaahhhh !