Powered By Blogger

Monday, May 16, 2011

COOL BLOG punya pasal !

Assalamualaikum ...

aku betul betul terkejut dengan apa yang dah jadi kat aku hari jumaat yamg lepas . pengalaman yamg memalukan . eh tak , pengalaman yang mengerikan pun ada jugak . adehh , mana tak nya . selama ney , kalau aku pergi GIANT SENAWANG , mesti aku singgah kiosk COOL BLOG . alaa , yang kiosk nya tu colour pink tu . air yang wajib aku beli kat situ tak lain tak bukan mesti lah COFFEE BLOG . perisa nya ...


  1. LATTE
  2. MOCHA
  3. WHITE COFFEE

tengah best best tunggu air aku siap , aku sempat la pandang sorang budak perempuan ney minum air cool blog . perhh ! serupa macam dua tahun tak minum air . bapak gelojoh ! HAHA . memang seronok aku gelakkan budak tu . tapi dalam hati je laa . lepas tu , dah 3 minit aku penat gelakkan budak tu , akak COOL BLOG ney pun panggil aku . dia kata air yang aku order dah siap . okeyh , aku pun dengan gembira hati , g la ambik starw kt satu place dalam bekas yang dia letakkan . dengan penuh semangat aku cucuk la straw kt air tu . dahaga gile ! dan dengan tibe tibe . praaaaappppppppppp !!!!!!!!!!!!!

opocooooottt !
air yang aku nak minum tu tumpah . masya ALLAH ! habis air COOL BLOG tu tumpah kat baju aku . bukan main malu aku . mana nak sorok muka ney . semua orang pandang aku dengan muka yang menjengkel kan . amboii .. sedap nya mata dia orang pandang aku macam tu . nak je aku korek korek bijik mata dia orang . tapi di sebab kan aku yang dah basah lencun bermandikan air WHITE COFFEE tu , tak jadi laa aku nak korek . huhu .. apa lah nasib ..


memang aku malu betul nak singgah kt kiosk tu lagi lepas ape yang dah terjadi . HAHA . agak nya , tu lah balasan aku lepas kutuk budak perempuan tu tadi . HAHA . padan mukaaa ko cyda .... :')


story by ,
nurshahidah sharif .