Powered By Blogger

Thursday, May 12, 2011

tinggal kenangan :')

Assalamualaikum ..


hye , aku tak tahu lah kenapa tetiba je aku rindu kawan kawan aku masa kat sekolah dulu . ye ! suku kaum aku yang ahlinya seramai empat orang tu . aku rindu sangat nak pergi rehat sama sama dengan dia orang ney . aku rindu nak dengar dia orang tergelak terbahak bahak sampai nak terkeluar anak tekak bila boyfyy aku yang dulu buat lawak bodoh nya .aku rindu nak belajar sama sama dengan dia orang . sampai tak ingat nak balik rumah di sebab kan terlalu leka study . di tambah pulak dengan makanan fast food yang aku dengan dia orang beli kat stall comel CIK RUBY . secomel tuan punya kedai . haha . aku rindu jugak time aku dengan dia orang duduk kat tapak perhimpunan dengar cikgu bercakap + membebel yang kadang kadang tu menyakitkan telinga . tapi yang paling setia dengar dan diam time tu tak lain tak bukan tikah lah . perhh ! aku memang tak dapat nak bergosip dengan dia time tu . aku je yang over bercakap tapi dia diam je . aku bercakap sorang sorang rupanya .  hah , padannn mukooo kau cyda ! haha . tapi tu la yang aku rindu .



 lagi aku tak boleh lupa , bila kita sama sama nak amik SPM . pe SPM tu ? Sijil Pelajar Malas kot . haha . ye ! antara aku , anna , tikah and myra . aku lah yang paling malas . kerja aku asyik dating kat belakang class je dengan syuk ngokk ngekk tu . mana diorang semua ?? dah tentu la duduk tempat sendiri , bukak buku , carik mana kelemahan yang perlu di perbaiki . yang paling rajin dah tentu lah anna . aku memang tabik spring kat dia . time cikgu mengajar , aku sempat lah tengok muka dia . fuhh ! tekun gile !! bagus betul kawan aku yang sorang ney . kalau lalat tinggal taik kat muka dia pun dia tak kan perasaan . hehe . aku rindu kat dia . aku lagi rindu bila aku nak pergi toilet . mana tak nya . yamg paling rajin ajak aku pergi toilet dah tentu la myra . haha . saje je nak penuh kan aktiviti kat sekolah . haha . myra myra ..



tapi tu semua tinggal kenangan . aku dengan dia orang dah tak sengam dulu . dah jauh babe ! :( siapa tak sedih bila teringat kenangan paling best seumur hidup ney ? tapi aku bersyukur . sebab aku masih dapat contact dengan dia orang lagi .



  • anna ?? sekarang dia kat GIANT HYPERMARKET SENAWANG . bekerja sebagai sales assisstant kat DBC sdn bhd . makin hari dia makin cantik . dah pandai bergaya . aku bagi dia 5 star lah ! hehe . aku dah puji kau ney , tak de tudung free ke  ?? hehe :)

  • tikah ?? dia sekarang bakal menjalani satu pengalaman yang sangat menyeronokkan dalam hidupnya . dia dapat pergi PLKN . kem nya aku tak berapa nak pasti . tapi setahu aku dekat JASIN , MELAKA . good luck tikah . awak jangan lupa kat saya taw . :')

  • myra ?? dia ney aku tak berapa tahu sangat . sebab dia dah sombong dengan aku . haha .. apa apa pun jadi kat kau , jangan lupa aku . nak kahwin nanti ajak aku ye . hehe ;D


kawan kawan ku sekalian ,,


walaupun kita tak dapat mana mana tawaran nak melanjutkan pelajaran kita , aku nak korang sabar macam aku . walaupun kadang kadang tu ade rasa menyesal , korang kena ingat .. ALLAH MAHA BESAR . insyaAllah , ade lah rezeki kita . kita dah penat sama sama belajar dulu , mesti ada hasil nya . tapi satu je yang aku mintak dari korang semua .. jangan lupakan persahabatan yang kita da jalin kan ney . besar makna nya pada aku . terima kasih jugak aku nak ucapkan pada korang sebab sudi berkawan dengan aku . sayanggg korang !! :* muaaaahhh .......





from left : myra , tikah . anna . aku . :)




sahabat mu ,
cyda aka cydot      ;)