Powered By Blogger

Friday, May 6, 2011

hari - hari yang berlalu :)

Assalamualaikum . . .

Hye , kali ney aku ada benda nak di story kan . tahu pasal ape ? kalau nak tahu , kena la baca entry aku ney . sorry la kalau tak best ye . Okey , mcm ney cerita nya .



beberape hari yang lepas aku ada pergi PORT DICKSON , N9 . aku pergi dengan akak sepupu aku and adik aku yang bajet hot tu ( NUR SYAFIQAH ) .*huhu . Aku memang betul betul terpegun tengok perubahan yang berlaku dekat Pantai Port Dickson tu . 11 tahun yang lalu , memang kuno tempat tu . tapi sekarang memang dah berubah . cantik sangat pantai nya . ramai pulak tu orang yang datang berkelah , mandi manda . dan tak kurang , ade yang buat projek pistol kat situ . eh , maksod aku , projek asmara ! haha . kalau yang dah berkahwin buat projek asmara kat situ tak ape lah . ade la jugak ampun nya . ney tak ! baru budak bawahan lagi . adooii hai adik adik ku . kot ye pon ko da saling sayang menyayangi , jangan lah buat macam tu . tak elok orang pandang . lagi lagi depan khalayak ramai . malu lah sikit dik ooi ..



hmm , lepas aku tengok budak budak tu bermadu kasih , aku tertengok pulak dekat satu kumpulan keluarga yang bahagia sangat ney . tetiba je aku teringat kat keluaraga aku . kan bagus kalau keluarga aku pon macam tu . dah lame sangat kite orang tak g picnic macam tu . ayah sibuk sangat mengalah kan perdana menteri . huhu . tapi tak ape lah . ayah busy pon sebab nak carik duit nk sekolah kan anak anak dia . terutamanya yang macam aku . haha . ney la antara gambar gambar yang menarik dekat  PD ney .




WELCOME TO PORT DICKSON


PANTAI PD


ORANG BERKELAH


Okey , lepas je pergi ke pd . aku terus pergi ke Bangi . ape aku buat kat situ erk ? hmm , aku pergi ke Bangi tu sebab aku nak teman kan akak sepupu aku ney pergi ke UKM (UNIVERSITI KEBANGSAN MALAYSIA ) lagi sekali aku terpegun dan terpesona . bukan sebab tempat tu cantik . tapi sebab aku teringin nak ke institut pengajian tinggi ( IPT ) . aku dekay UKM ney ade lah dalam 3 jam lame nye .



LOGO


RUANG UTAMA UKM BANGI


selepas ke bangi , aku terus ke kampung halaman ku . beberape hari jugak lah aku duduk di kampung ku iaitu di TANJUNG IPOH, KUALA PILAH ,N9 . hmm .. okey laa . tamat sudah cerita aku . aku pon dah lapar sangat ney . tataa~ :)