Powered By Blogger

Thursday, May 5, 2011

salah ke ??

Assalamualaikum ..

Hye .. entry aku kali ney cume nak cerciter pasal hobi aku yang SERONOK and HAPPY ney . Nak tw ape dia ? alaa . menyanyi ja lah . kan senang dan mudah tu . HAHA . kalau aku rase sunyi , bosan , sedih . marah . kecewa , hampa , duka , sakit hati , dan sebagainya .. antara satu kerja yang akan aku buat ialah MENYANYI ! suara aku tak ade la semerdu suara DATO' SITI NURHALIZA , tak ade la senyaring ZIANA ZAIN . tapi boleh la menyanyi . HAHA . antara tempat tempat kegemaran aku nk menyumbangkan suara ney da mesti la PUSAT KARAOKE . tak payah jauh jauh . dekat Senawang N9 ney pun dah cukup berlambak lambak pusat karaoke . and antara lagu yang wajib aku nyanyi is :


  • asyik - Amelina
  • Kesilapanku Keegoaanmu - Dato' Siti Nurhaliza
  • cintaku 100% - Mas Idayu
  • Unfaithfull - Rihanna
  • Behind The Hazel Eye - Kelly Clarkson
  • Kemelut Di muara Kasih - Ziana Zain
  • Ku Bahagia - Melly Goslow
  • Wajah Kekasih - Dato' Siti Nurhaliza
  • Dia - Fauziah Latif
  • Ku Tak kan Bersuara - Mila
  • Sejati - Wing's

banyak kan ? huhu .. alaa , tak ape pn . aku berkongsi hobi ney dengan BUAH HATI aku . baru la syokkkk kan ? HEHE .. okey laa , tataaa . sebelum tu , dengar la 1 lagu ney . aku memang suke sangat lagu ney sebab banyak kenangan aku dengan si tuuuuutttttttt ,. hmmm .. Wassslam ...