Powered By Blogger

Saturday, May 7, 2011

inspirasi :)

Assalamualiakum . . .


SELAMAT HARI IBU aku ucapkan pada sesiapa yang menyambutnya . aku pun tak tahu lagi nak belikan apa untuk mak aku . bajet bawah RM50 . apa yang sesuai ha ? huhu . tak tahu lah . Okey , aku sebenarnya nak ceritakan pasal sumber inspirasi aku . inspirasi apa ? ha , korang kene lah baca entry aku sampai korang tahu apa inspirasi aku sebenarnya . tak kesah lah kalau korang nak termuntah sekali pun membaca apa yang aku tulis ney . iSpirasi  yang aku nak cerita ney is about inspiration , urghh . apa yang aku nak merepek ney . hmm . okey lah . aku serius k . aku suka sangat tengok perempuan yang cantik pakai hijab . hijab tu apa ? tak tahu ke ? hijab tu tudung lah . aku memang cukup suka tengok ! tak tahu lah kenapa . mungkin sebab aku tak cantik kot . HAHA . yolaah . perempuan cantik yang aku maksudkan is


  • FATIN LIYANA ( FL )

jaket , belt . jeans . rantai manik . glasses . aww ..
cantikkk ! style lah cara dia pkai tudung .



sepit reben yang comel . secomel tuan yang pakainya



  • HANA TAJIMA


SI GADIS MANIS . cantik style tudungnya . aku try jugak pakai .
tapi , HUDUH !  -..........-'




CANTIK ! ye . memang cantik .



  • HANIS JASMAY ( NYOT )
ney lagi sorang gurl yang cukup cantik . tak kesah lah pakai macam mana pun , dia tetap lawa !
lagi lagi dia dah bertudung . lagi lah cun . ;D


STYLE HANA TAJIMA & YUNA .
kau cantik sangat NYOT



jeans , kardigan labuh , rantai love .
LAWA !




Okey . dia orang ney lah menjadi inspirasi aku dalam nak bergaya . orang ramai kata , bila dah bertudung memang tak kan boleh nak berfesyen lagi . ye laa . dah tak dapat nak bergaya dengan rambut hitam berkilat kan . tapi salah lah weyh ! tengok lah diorang ney . CANTIK kan ;)

*sorry take korang nya picture tanpa kebenaran . maaf sangat k . :)


with love ;D
cyda