Powered By Blogger

Tuesday, May 8, 2012

Hantu air.

Assalamualaikum.


Sesiapa yang beragama islam, anda diwajibkan menjawap salam tu ye. Hm, hari ney bersamaan dengan 8 MAY 2012 telah mencatat rekod dalam diary peribadi aku. hal ini demikian kerana, aku sakit perut tahap orang nak bersalin. uishh, melampau nye. ye. memang ye. aku sakit perut. sakit sangat. kalau dah sakit perut, dengan automatiknya, toilet menjadi rumah kedua aku. haihh. bertapa aku kat dalam tu. mana tak nya, dekat berjam jam duduk je. bukan nya boleh lending lending pn kalau dalam toilet. issh, kembang tekak.



Ini muka ha, itu macam tahan berak laa amoii.
Haha :D


Dah dah laa bercerita pasal toilet tu ek. kali ney, nak cerita pasal buah hati pengarang jantung aku yang sorang tu. yang mana? tak kenal ke? betul ney tak kenal? cett! mengapakah anda takkenal. beliau ialah seorang ahli gusti yang sangat famous lagi hebat. eh, tetibe je . tak lahh. sape lagi kau bukan Faizal ku sayang <3 hee :D


Mengapakah anda menggigit kuku?
Adakah kerana patung sexy kat belakang tu?
ha! ha ! baek kau cakap sebelum aku gigit kukukuku kau sume.
Haha :)


Aku sayang dia. aku rindu dia. aku cinta dia. aku mahu dia. Dush dush dush! mati kau cyda. mati kau! kenapa  tetibe jiwang ney. iee, geli lahh. ishh, tapi demi kau Abang ku sayang, ape pn sanggup ku redah. setakat nak redah jalan belakang rumah aku tu, aku mampu sayang. nak redah bangunan 13 tingkat. pn aku sanggup sayang. aku guna lif untuk kau wahai sayang. haha.Bodoh, memang cari pasal kau ney cyda. okay lahh, secara jujur , ye. memang aku sayangkan makhluk tuhan yang tadi. hanya dia dihati sekarang ney. much love sayang, nahh sambut cepat .. 
MMMMMMMMMUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH :* hee :D gedik lahh aku. mencitau menci cangat cangat. cubit nanti. hee :D


Kali ney kau hodoh sayang. cukup hodoh.
Haha :)
Tapi aku sayang kau jugak.


Kata-kata puitis dari ku untuk mu sayang:


Lupakan aku saja
Dari kaca fikiran
Andainya bersamaku
Engkau tidak bahagia

Aku bukannya insan
Ingin cinta percuma
Sehingga aku sanggup menantimu
Walau berabad lama

Cintaku bukan kerana harta
Cintaku tidak kerana paras rupa
Sedarilah kasih...
Cintaku harap hingga ke syurga
Bersama-samamu

Demi kasih sayang
Yang aku pertahankan
Sanggupku meniti
Malam tanpa mimpi
Aku berdoa kita dapat berdua
Hingga ke akhir hayat
Untuk selama-lamanya 


Semoga kita akan bahagia buat selamanya sayang :) 


Cyda & Faizal
Forever in LOVE.
InsyaAllah~


  • Entry yang aku post ney dengan isinya, tak ade kena mengena. Dah . Diam! aku tau tu. saje je nak buat suspen. kononnya aku jumpa hatu dalam air tengah lemas. Tolong tolong selamatkan dia. hehe . Just JOKING! ;) Puisi yang konon nya  lahh sangat aku yang bagi, tipu dan dusta semata mata. Lirik lagu je tu, Tajuknya DEMI KASIH SAYANG. Penyanyi nya ialah aku. Atau lebih dikenali sebagai Dato' Siti Nurhaliza. Okay, cawww . kbye :)