Powered By Blogger

Sunday, May 20, 2012

Hi, Saya Neelofa. Peace. :D

Assalamualaikum ...

Wahwah. Tadi hujan lahh. Bukan maen best lagi kalau dapat tidur. Tapi malangnye, aku kerja lahh. Tak dapat nak tidur. Bukannya ape, nanti kalau tidur time kerja ade pulak yang kata aku makan gaji buta. Aipp aipp. Bukan maen langsi mulut mu berkata sedemikian rupa. Tampar karang, melambung gigi terkeluar dari landasannya karang.


Wah, ada macam PUTERI BERADU tak?
Aishh, jangan lahh kata "ye". Malu tau. Ahaks!
Okay, geli.


Entry aku kali ney bukan pasal tidur. Aptah lagi membuta time kerja, tapi pasal se jelitawan yang dah berjaya mencuri hati aku ney. Aduhai NEELOFA.  Mengapakah anda sungguh cantik dan jelita? Apakah yang telah akak Neelofa gunakan untuk nampak menawan tertawan dan tawanan. Eh, ape plak. Hee :D


Dialog untuk akak Neelofa.



Wahai akak Neelofa. Saya memang dah lame minat kat akak. Dari zaman akak kat dalam majalah Remaja sampai lahh akak dah jadi Duta kecantikan Avon, saya tetap minat dengan akak. Untuk pengetahuan akak, saya suka dengan wajah akak yang licin bak kain sutera made in China. Saya suka dengan senyuman akak yang menawan. Pape pn saya nak sangat jadi macam akak. Dah la cantik, terkenal pulak tu. Aduhh saya fanatik sangat dengan akak. Sampaikan saya sanggup gunting gambar akak semata mata nak tampal dekat dinding. Mak saya marah. Tapi saya buat tak tahu je. Itu pun demi akak Neelofa ku. Hehe. 





Saya bukan nak tompang famous akak tau tapi saya nak bagi tau je ape yang tersurat dan tersirat dalam hati saya ney. Maafkan saya kalau dah buat akak geli dengan saya. Saya rasa nak jumpa akak tau. Kalau tak dapat jumpa pn cukup lahh kalau dapat bergambar bersama akak dalam majalah DARA.COM .harhar :D Akak, sudi tak kalau akak nak amik saya jadi model kasut ciptaan akak? Sudi tak akak? Sudi tak? Tolong lahh sudi. Tolong lahh kakkkkkk . :') 



Okay, kembalilahh kealam yang sebenar. Terima kasih kerana membaca. Harap Neelofa pn baca. Aissh, tinggi cita cita aku. Kbaiiiii :)