Powered By Blogger

Tuesday, May 1, 2012

Peminat tegar!!

Assalamualaikum korang.

Untuk yang kesekian kalinya kita bertemu lagi. hehe. aku suka berangan nak jadi pengacara tv tau. tak tau lahh kenapa and sejak bila minat tu ade dalam diri aku. kalau tengok tv je, aku mesti tengok pengacaranya. kalau pengacara cantik, lawa, berkeyakinan kalau bercakap, aku akan setia tonton tv tu. tapi kalau sebaliknya. ku cepat cepat tutup tv and tidur. haha. antara salah sorang pengacara yang aku cukup minat, dah tentu lahh Nuruk Syuhada Nurul Ain. aku suka tengok dia mengacara WHI. suara best, ada intonasi yang menarik. sejak daripada dia mengacara MAJALAH 3 lagi aku dah suka dengan dia. sambil aku tengok dia, sambil tu aku berfikir dan terus berangan. BILA LAHH AKU DAPAT JADI MACAM DIA????? -____-' Kata orang, kalau dah minat, ape salah nya diteruskan. ye! aku akan terus kan minat aku. tapi aku ade masalah yang sangat besar.




Nurul Syuhada Nurul Ain


Masalah yang aku hadapi sangat lahh susah untuk menjadikan aku sebagai seorang pengacara. hmm, aku ney takut nak bercakap depan orang . walaupun jadi pengacara bercakap depan camera, tapi takut tetap terasa. aku tak tau lahh kenapa self confident aku ney lemahh bebenorr ye yopp. huhu. entah laahh.

----------------------------------------------------------------------------------------------

Sebenarnya aku tak berminat sangat nak cakap pasal tu. tapi aku lebih berminat nak kongsi minat aku dengan korang semua. aku ney sebenarya pernah berangan angan nak jadi model. HAA?? lagi teruk . tadi nak jadi pengacara, sekarang nak jadi model pulak. okay, aku rasa aku ney ade masalah minat yang terlalu banyak. haha. bengong! okay, back to basic. aku memang berminat nak jadi model sejak aku kecik lagi. konon konon nya aku ney cantik gile. ye, aku memang suka kate aku ney cantik sebab takde yang kate aku cantik. haha .




Aku tau sape aku. -.-'


Hee, melambong tinggi minat aku tu kan. ahh! pedulik lahh aii. yang penting aku bahagia. aku ade? kau??? takde!! haha . One of the best model search yang aku follow ialah PERTANDINGAN DEWI REMAJA. kalau ikutkan hati aku yang meronta ronta ney, aku nak je join search ney. tapi ... syarat dah ditetapkan, hanya yang free hair saje dibenarkan menyertai. okay, aku tak free hair. so, lupekan je hajat kau tu shidunn. haha. bodoh safwan, panggil aku SHIDUN. i hate that name! -.-'



Nampak tak. hanya yang free hair sahaja. :D


Aku ade jugak sampaikan hasrat aku kat parents aku. diorang kate "suke hati kau lahh kak idah oii. asalkan kau bahagia.." ha, nampak tak nampak? diorang merestuinya. haha. sayang mak and ayah. macam tau tau je yang aku ney berbakat jadi model. ahaks!! rasa macam nak tampar diri sendiri sebab perasan nak mampussss. heee :)



Kate Moss <-- One of the Supermodel in Hollywood. :)


Cyda Sharif <-- One of the Perasan Model in Malaysia. Haha :D

Haha. kelakar kelakar. aku punye minat entah ape ape kan ? kadang kadang tak masuk akal. masuk air ade lahh. tapi kawan kawan aku ade jugak yang kate aku ney BERPOTENSI menjadi model. haa, mesti korang tak percaye kan ? mesti korang kate aku tipu kan? eh, hello, takde mase nak tipu. hehe . perasan lagi. takpe lahh, aku tau aku tak kan berjaya memperoleh minat minat aku tadi. itu suatu yang mustahil dan ganjil. ishh ishh ishh..  pape pn , aku ade jugak tanam minat . walaupun mengarut merepek kerepek dan ape ape je, at least ade. jangan korang simpan minat nak jadi permaisuri agung pulak.tu lagi merepek gile. haha. kalau ade yang nak jadi permaisuri agung tu, lupakan lahh hajat anda. merepek meraban sangat tu. haha.




Tak lame lagi, aku pulakk. hehehe :)


Okay, thanks coz reading. Lot of love :) Byee
---> Skin blog dah tukar, tulisan dah tukar, lagu blog pn dah tukar. sumenye baru. tu pn kalau korang perasan. hehe. ^.^