Powered By Blogger

Monday, May 7, 2012

Wangi tapi busuk.

Assalamualaikum.

Haloo, hello. holla. ape lagi ek?dah dah, sebelum merepek, lagi baek kau diam CYDA. Okay, aku cakap dengan diri sendiri . Hm, kenapa entry aku berbunyi sebegitu rupa? Apakah wangi itu sebenarnya busuk? ataupun busuk itu sebenarnya wangi? apakah ini? apakah semua ini? okay, nampak permainan nya di situ.  Heyyy sang yang berbau wangi, apakah anda sebenar nya? mengapakah anda harum semerbak kasturi, *Lagu Zainal Abidin. tetibe. uhuk uhuk. okay, back to the real alam nyata dah terang lagi bersuluh. haha aku pening gila lahh weyh. dah dekat sebulan aku kerja part time kat Giant Hypermarket Senawang ney, aku dah naek pening sebab hari hari aku wangi. kecuali waktu aku cuti, time aku cuti, aku kurang nak wangi, bukan busuk ye anak-anak. harap maklum! 


Katapun kerja kat kedai minyak wangi. minyak wangi bukan macam yang kat Body Shop tu, tapi minyak wangi yang pati tanpa alkohol. kalau korang terminum minyak wangi ney pun, aku rasa korang tak mabuk. haha. tapi tak semua minyak wangi ney wangi tau. ade yang bau perhhh, macam kentut unta. ade pulak tu macam bau asap curut. eh ape tu? entak lahh. aku maen sebut je. Hm, tapi ade jugak yang wangi macam bau aku. hehe. perasan wangi lahh aku. mencitau menci. ^.^



Haruman yang menjadi pilihan atuk atuk tua.
haha.
sumpah busuk weyh.
aku tak suka bau ney. -.-'


Amen@Muzzafar. macam tu lahh nama yang dah tertera kat badan haruman ney. haruman ke? tak lahh. hareman lahh kot. hehe. aku cukup pantang kalau ade customer aku yang nak beli hareman ney. memang lahh rezeki kateko, tapi aku tak suka. bila aku tuangkan cecair ney masuk dalam botol yang telah disediakan, malang tidak berbau, tangan aku mesti terkena sikit cecair ney. alamak, dah busuk tangan aku. saje je tau customer ney. saje je nak bagi aku busuk. mentang mentang lahh aku wangi. ishh, :'(



Minyak wangi yang bagi aku wangi. ;)
Ramai jugak yang beli.
tu pun sape yang berminat.
yang tak minat, dah diam kau!


Macam lagi minyak wangi yang ade jual kat tempat kerja aku ney. tapi dua tu je lahh yang dapat aku mention kan. Kalau sape sape berminat, boleh lahh berhubung dengan ku, atas dasar kerja ye. Hanya di Facebook atau di Twitter. Selain daripada tu, takde. harap maaf! siaran tertunda. Okay, time tu eat. disebabkan keasyikan makan yang terlalu banyak. aku semakin gomok. haiiihh -.-' dah laa, kbye. :)