Powered By Blogger

Saturday, May 12, 2012

Kisah aku.

Assalamualaikum..


Hye korang yang sudi membaca.:) Selamat sejahtera hendaknya. Sebenarnya aku agak bosan. sebabtu lahh kali ney aku maen update je kisah yang aku suka. lantak lahh. asal kan hati aku senang. Hm, Dah dekat sebulan lebih aku kerja kat kiosk kat Giant Senawang ney. Makin ramai kawan yang aku dapat. Alhamdulillah., bertambah kawan-kawan aku. hee :D suka tau. Sebut pasal kawan ney, tetibe aku teringat kat classmate aku  sekolah dulu. Hm, kenangan je semua tu. yang sudi tegur aku, tegur. ade tu, macam tak kenal langsung. tak kisah lah, janji diorang bahagia. :) Lagi pun, aku tak tau langsung perkembangan ex classmate aku dulu dulu. sebab aku dah leave dari group 5 LAVENDER. hm, :'( takpe lahh, tak nyesal pn. yang penting, masing-masing dah ade life sendiri. yang makin cantik ade, yang makin hensem pun ade, yang makin kurus pn ade, yang makin gemuk pn ade, yang makin terkenal pn ade, yang makin tak terkenal pn ade. haaa, macam macam ade. begitu lahh kehidupan ye . semakin hari semakin dewasa. sekarang umur aku 19 tahun. tahun depan menginjak ke 20 tahun. wahh! dah 2o-an. boleh kawin dah. hehe. :D





Seperti gambar di atas, dia adalah rakan baru saya. :) Kalau aku bosan ke ape ke. aku mesti tangkap gambar banyak banyak. ade tu, aku selamba suruh buah hati aku teman kan aku. kesian dia. penat baru balik keje, aku dah suruh macam macam. hehe. nasib lahh kau sayang ;)


Semalam, bersamaan dengan 11 May 2012, dia de datang teman aku macam biasa kat tempat kerja ney. tetiba malam tu aku nak suruh dia buat something yang selama ney memang aku nak sangat tengok. hehe, jangan pikir yang bukan bukan ye. aku suruh dia lukis gambar aku je. dengan muka sedih, dia kate yelahh. aku pun bersorak gumbira sambil dalam hati nyanyi lagu Beyonce.haha, tetibe.




Seperti gambar di atas, begitu lahh tekunnya dia melukis gambar aku. sampai tak perasan aku amik gambar dia. hehe. yang peliknya, kenape mesti ade komik tu? CINTA GILA? huhu, cinta kita tak macam tu kan sayang. :) Selepas beberapa minit...




Beginilahh hasilnya. HAHA! ney sume dusta dan tipu belaka. dia tak lukis pape pn . kertas tu habis diconteng dengan nama nama aku dan dia. saje membazir kertas. kata pun dia ade share dengan syarikat A4 PAPER tu. haha. terukk! Okay lahh, aku macam malas nak taip panjang panjang. kena layan customer jap. ade yang nak beli minyak wangi. okay, gerak !!!