Powered By Blogger

Tuesday, May 1, 2012

Lagu blog :)

Assalamualaikum sume :)

Dah bulan Mei kan? ishh, cepat nya masa berlalu. makin lame aku makin tua . hmm, tak dinafikan, ramai sangat orang panggil aku kakak. al maklum lahh, dulu mase jadi adik adik, bangga bukan maen. muda lagi kan . sekarang, masa dah berlalu. makin hari aku makin dimamah usia. sekarang dah 19 tahun. tahun depan 20 tahun pulak. ishh, takut lahh. 



Wajah ku 2 tahun yang lalu. such a pffff. -.-' haha

Sebenarnya aku tak berminat nak cerita pasal umur ney, tapi aku berminat sangat nak bagi tahu pasal lagu yang baru aku letak kat blog aku ney. comel kan lagu nye. sooooo sweettttt baby :) hehe. first time aku dengar lagu ney, waktu aku tengah beristirehat kat dalam bilik 306 Kolej Tun Hasan. member class aku merangkap hostelmate aku, play lahh this song. aku macam tertarik. aku tanya dia. read this conversation between me and Syaffiqqa Zainal a.k.a Mak Jemah. hehe :)


Cyda: Lagu ape ney weyh?
Ieqa: lagu rihanna dengan ne-yo. bestkan ?
cyda: a'ah la. aku nak bluetooth lagu ney.
Ieqa: on la bluetooth kau.
cyda: okay dahh. thanks tau. hee :)


Haa, start dari situ lahh aku mula dengar lagu ney sampai aku berminat nak letak kat blog aku . untuk menjadi halwa telinga korang yang sudi membaca blog pink babi ney. haha. okay lahh, jumpa lagi di kemudian hari. byee :)


aku rindu korang :')